Współpraca, która pomoże w zdrowszym życiu!

Dołącz do nas i stwórzmy razem inspirujący projekt.

Kim jesteśmy?

Rodzinny projekt z misją – jesteśmy rodzeństwem i od wielu lat pomagamy innym w zdrowym, roślinnym odżywianiu – edukujemy oraz dajemy wygodne narzędzia.

  • Agnieszka jest autorką wszystkich salaterkowych przepisów. Fascynuje ją poszukiwanie prostych rozwiązań, które wpływają na coraz lepsze samopoczucie i poziom witalności. Gotuje tak, by mieć czas i energię na jak najwięcej życia. I taką kuchnią kocha dzielić się najbardziej.
  • Mateusz to człowiek z duszą badacza. Bacznie strzeże wartości odżywczych dań i odpowiada za wszystkie wyliczenia. Jest również wielkim zwolennikiem Evidence-Based Medicine – czyli medycyny i dietetyki opartej na badaniach naukowych.

Ponad 10 lat działania – bloga prowadzimy od 2014 r., pokazujemy w nim, że dieta roślinna może być nie tylko prosta, ale też znacznie bardziej odżywcza niż każda inna. 

5 bestsellerowych książek – wydaliśmy samodzielnie już 5 książek, które sprzedaliśmy w nakładzie ponad 100 tys. egz., tworząc jedną z najlepiej sprzedających się serii kulinarnych w Polsce.

Jadłodajnia – stworzyliśmy największą w Polsce bazę roślinnych jadłospisów. 

Dlaczego Warto z nami współpracować?

Zaangażowana społeczność

Przez lata towarzyszy nam cudowna społeczność, pełna wspaniałych ludzi – dbających o zdrowie oraz pozytywnie nastawionych do świata. 90% naszej społeczności to kobiety.

Głównie weganie i wegetarianie

Zainteresowani zdrowym odżywianiem

Zainteresowani
żywnością
funkcjonalną

Dotrzesz do naszej ogólnopolskiej, wysublimowanej oraz niezwykle zaangażowanej społeczności na wiele sposobów, m.in. za pomocą skutecznej kampanii e-mail oraz działań na social media oraz naszym blogu.

18 tys. zaangażowanych czytelników newslettera

95 tys. fanów i naturalne zasięgi postów 30-50 tys.

nagradzany blog, czytany przez setki tysięcy osób

Poniżej kilka szczegółów:

  • Newsletter: 18 tys. zaangażowanych czytelników, otwieralność na poziomie 50%,
  • Facebook: 76 tys. obserwujących – wysokie zasięgi i zaangażowanie – średnio 30 tys. organicznych wyświetleń każdego wpisu (z niewielką płatną promocją do naszej grupy odbiorców – 50 do 100 tys. wyświetleń),
  • Instagram: 18 tys. obserwujących,
  • Blog: średnio 10 tys. wizyt każdego wpisu (najlepsze wpisy odwiedza ponad 100 tys. osób).

Przykłady materiałów sponsorowanych:

Zaufanie społeczności

Przez lata zyskaliśmy bardzo duże zaufanie naszej społeczności.

  • Sprzedaliśmy ponad 100 tys. egz. naszych książek – to dla nas największa oznaka zaufania naszej społeczności. Dajemy innym konkretną wartość i przekłada się to na silną relację – nasi czytelnicy m.in. kupują nasze produkty oraz są otwarci na kupno rzeczy, które polecamy, bo nam ufają, a my robimy wszystko, aby tego zaufania nie zawieźć. 
  • Otwarcie mówimy o markach – od lat np. polecamy konkretne marki i zawsze jest to odbierane bardzo pozytywnie przez naszą społeczność.
  • Wspieramy naszą społeczność – tworzymy treści i narzędza w oparciu o prośby czytelników, realnie pomagając i wspierając, jesteśmy cały czas w kontakcie (m.in. przez newsletter) z naszą społecznością.
  • Dzięki temu, że nasze treści oparte są na wytycznych instytucji naukowych, realnie przyczyniają się do poprawy zdrowia naszych czytelników!

Zaufanie specjalistów

Nasze książki i treści polecają oraz cenią lekarze i dietetycy. Wszystko, o czym piszemy opieramy o wytyczne czołowych instytucji naukowych, dzięki temu nasze treści są zawsze wiarygodne i zgodne z obecną wiedzą naukową. 

  • Paweł Jarosz, lekarz rodzinny, niezdrowybiznes.pl, o książce „Dieta odżywcza”:
    Pozycja… to rzetelne źródło informacji o dietach. Książka pełna jest wiarygodnych danych medycznych, a w dodatku jest świetnie wydana. To bardzo dobre źródło informacji dietetycznych zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów. Polecam serdecznie.
  • Joanna Zajęcka, Psychodietetyk, Kreatornia Dobrych Nawyków, o książce „Jadłospisy odżywcze”:
    Niezwykła, Przepiękna, Niezbędna… to są moje pierwsze słowa, które przychodzą mi do głowy, po przeczytaniu książki. Niezwykłe i wielkie kompendium wiarygodnej wiedzy o zdrowych i wartościowych posiłkach, z wyraźnym akcentem na klarowne przedstawienie składników odżywczych, kaloryczności i sposobu przygotowania niezwykłych i zarazem prostych dań. Jest to prawdziwy ARCY poradnik żywieniowy, niezbędnik w biblioteczce każdego dbającego o siebie czytelnika. Jestem zachwycona!

Ugruntowana marka

Przez lata pracy zbudowaliśmy ugruntowaną markę.

  • Wystąpienia w mediach – regularnie pojawiamy się w mediach, m.in. w PAP, PnŚ, czy z wykładami na konferencjach żywieniowych.
  • Już ponad 500 dietetyków i lekarzy kupiło nasze książki i poleca je swoim pacjentom. 
  • W 2019 r. otrzymaliśmy nagrodę Twórców Roku w kategorii „Zdrowie i Uroda”, w prestiżowym konkurcie Gali Twórców (Influencers LIVE Awards). 

Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster), podczas konkursu Gali Twórców: 

Jest to blog, który nie dość, że jest piękny, regularnie prowadzony od dawna, z misją i pasją, to jeszcze moim zdaniem jest to coś czego nie ma na polskim rynku. I aktywnie przyczynia się do zmiany i otwarcia światopoglądowego w kierunku diety roślinnej.

Jakich marek szukamy?

Jeśli posiadasz markę, która jest w zgodzie z dietą roślinną oraz która pomaga swoim klientom w dbaniu o zdrowie – jesteśmy na Ciebie otwarci. 

Formy współpracy

W największym stopniu cenimy sobie współprace długoterminowe, np. całoroczne. Współprace takie dają możliwość stworzenia np. wspólnego produktu, co jest niezwykle korzystne, zarówno dla marki, jak i naszej społeczności.

Sukcesy naszych Partnerstw

Warszawski Rynek Hurtowy Bronisze. Przez kilka lat współpracy wydaliśmy wspólnie kilkanaście miniksiążek z sezonowymi przepisami. Książeczki te dodawaliśmy czytelnikom w prezencie do naszych książek. Wydrukowaliśmy i wysłaliśmy ponad 106 tys. egzemplarzy do ponad 70 tys. osób. Kolejne kilkadziesiąt tysięcy osób otrzymało książeczki w formie ebooków, a wspólne grafiki z marką w social mediach zanotowały naturalny zasięg ponad 0,5 mln wyświetleń. 

Novelle – producent makaronów. Z marką tą współpracujemy obecnie. Stworzyliśmy wspólnie makaronową miniksiążkę (64 strony) z makaronowymi przepisami. Przez 6 miesięcy współpracy wysłaliśmy do naszych czytelników ponad 10 tys. egzemplarzy książeczek, a wspólnego ebooka pobrało już ponad 15 tys. osób. Nasze wspólne treści – artykuły, grafiki i filmy – zgromadziły naturalnie niemal 700 tys. odsłon.

Zapraszamy do współpracy!

Jeśli jesteś gotów na wyjątkową współpracę, która zaskoczy pozytywnie nie tylko Ciebie, ale i Twoich odbiorców, pisz na:

wspolpraca@salaterka.pl
mail facebook instagram